22 February naar Auckland

27 februari 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Uitgezwaaid door familie begon onze reis naar Nieuw-Zeeland. Vooraf aan de reis hadden pa en ik besloten om assistentie voor de transfers te regelen op de luchthavens, want lange afstanden lopen is voor hem momenteel niet weggelegd. Assistentie heeft zo z'n voordelen: niet in wachtrijen staan, niet zoeken naar de gate, als eerste in het vliegtuig stappen. Voor pa wel wennen om in een rolstoel te zitten, maar zonder die hulp was het hem niet gelukt, zei hij zelf. Dus was er blij mee met gemengde gevoelens. Hij zei: " Ik lijk wel oud". Nee hoor helemaal niet, je bent pas 91. Waren we vlakbij de ingang van het vliegtuig, moesten even wachten. Pa maakte aanstalten om uit de rolstoel te stappen......mocht niet van de assistentie .......hij keek me aan met een grijns en ging weer gedwee zitten. Om ca 11.40u (zondag 24 febr) landen we in Auckland. We zijn 12 uur in de tijd vooruitgegaan. Het was relaxed vliegen in een Airbus 800, wat een enorm vliegtuig is dat. Op zich voelden we ons best oké.Familie stond ons op te wachten in de aankomsthal. Ze brachten ons naar het hotel, waar we 1 nacht gingen slapen. Na gedoucht en een paartjes gerust te hebben , gingen we Auckland verkennen. Begin van de avond gingen Jaap en Sandra terug naar hun caravan in Thames, waar we hun de volgende dag weer zouden ontmoeten.

1. U.J. Beeke:
    27 februari 2019
    Marijke het is een airbus A380😜 ben blij dat Pa toe geeft dat hij wat minder mobiel is.
  2. Yvonne:
    27 februari 2019
    Nou hardstikke blij dat jullie veilig in Auckland zijn aangekomen. Geniet maar van een heerlijke vakantie en hopelijk horen we snel van jullie wanneer je onze richting opkomen. Veel liefs xx