26 februari Coromandel route

27 februari 2019 - Coromandel Peninsula, Nieuw-Zeeland

Vandaag met zijn vieren in de auto van Jack een route door de Coromandel. Makkelijker zonder camper en caravan. Thames-Coromandel-Te Rerenga-Kuaotunu-Whitianga-Whenuakite-Hot Water Beach-Cathedral Cove &Cathedral Cave Walk-Tairua-Kopu-Thames. Tijdens deze route prachtige vergezichten over de zee, verschillende baaien en landschappen. Hot Water Beach: op het strand waren hot springs, zei Sandra. Ik zag in de verte niet iets wat op een hot spring leek. Het werd laag water. We kwamen bij de plek aan. Als je je voeten in het zand wroette en je zat op de goede plek, dan voelde je de hitte. Soms zo heet, dat je voeten uit het zand trok. Was wel een bijzondere ervaring. Cathedral Cove: is een prachtig strand met aan de zuidkant een enorme rotspartij. Jack zette Sandra en mij af bij de parkeerplaats aan de Grange Rd South, zodat we vandaaruit naar het strand konden wandelen in ca 30 minuten. Door de golven is bij Cathedral Cove een natuurlijke rotsboog ontstaan. Het was eb, daardoor konden we onder de rotsboog doorlopen. Pa en Jack gingen naar een ander strand, wat met de auto makkelijker te bereiken was. Quality time voor de twee broers.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. U.J. Beeke:
    Top, leuk deze verhalen.
  2. Jeroen Beeke:
    Stanford and Waldorf 😂
  3. Nico:
    27 februari 2019
    Voetjes in het zand genieten ;-))