27 februari Thames-Ngongohata(Lake Rotorua)

27 februari 2019 - Ngongotaha, Nieuw-Zeeland

Vandaag ging ik achter het stuur. De camper is een automaat. Auto reed prima en het links rijden was een ervaring apart, maar ging goed. Ik voelde me relaxed. Elke keer bij een rotonde of een afslag hard op zeggen wat ik ging doen en waar ik op moest letten, was voor mij een goeie focus wat ik aan het doen was. Ik had vooraf natuurlijk een uitgebreide instructie van pa gekregen. Het landschap , waar we doorheen reden was erg vlak, mooi terrein voor mijn eerste rit. Onderweg ergens geluncht. De kippen scharrelden over de parkeerplaats. Vlakbij Matamata reden we langs een zweefvliegveldje, waar pa eerder was geweest. Dit gebied staat bekend om het golfvliegen. Hij hoefde er niet te stoppen. Allerlei herinneringen kwamen weer boven en werden uitgebreid verteld tijdens deze rit. We kwamen om een uur of vier aan bij een camping aan het meer. Jack en sandra waren inmiddels al gearriveerd. Wij reisden apart. We hebben een plek vlak aan het water. Willowhaven Holiday Park: een wat luxere camping, zodat we electriciteitsaansluiting hadden en de was konden doen. En WiFi, zodat ik weer internet had. De reisplannen voor de volgende dag werden besproken: pa gaf aan wat hij wilde. Welke plekken belangrijk zijn voor hem om te bezoeken. En zo werden de plannen gemaakt.

1. U.J. Beeke:
    27 februari 2019
    Ik zie het helemaal voor mij... Leuk. Tante Annie was het helemaal ontschoten wanneer jullie vertrokken, ze had ook niks van pa gehoord, dus heb ze ook jou reisblog gegeven zodat ze jullie kunnen volgen 😘
  2. Nico:
    ;-))))))))
  3. Nynke Oorthuijs:
    27 februari 2019
    Superleuke blog, Marijke! Leuk om te lezen hoe het allemaal gaat
  4. Sandy Kruyswijk:
    Heerlijk Marijke, klinkt goed allemaal. Lekker genieten😘
  5. Sylvia Katsman:
    27 februari 2019
    Hoi Marijke, ik reis in gedachten mee. Wij hebben de omgekeerde route gereden. Geniet ervan en de groetjes aan je pa!
  6. Jacqueline:
    28 februari 2019
    Hoi Marijke en papa van Marijke ,
    Ontzettend leuk om jullie reis zo te volgen !
    Geniet van het prachtige land en jullie reis samen ,maar dat doen jullie wel !
    Lieve groet
    Jacq
  7. Annie de back jmdeback@j:
    1 maart 2019
    fijn dat jullie het zo goed hebben ik zou er zo naar toe willen groetjes allemaal oom jo en tante annie