Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Op reis gaan zonder verwachtingen en ten volle genieten van iedere minuut. Enjoy life.

In 2012 ben ik samen met mijn zoon Roy zes weken op vakantie geweest. Zie "backpacken door Indonesië" beschreven in marijkeroy.waarbenjij.nu.

In 2013 drie weken gereisd met mijn dochter Stephanie. Zie "backpacken door Thailand" beschreven in marijke444.waarbenjij.nu.

In 2016 met mijn liefste maatje Nico een reis gemaakt door Sulawesi. Op maandag 19 september namen we de trein om in Düsseldorf het vliegtuig te nemen naar Makassar. Van daaruit trokken we door naar het noorden om in Manado te eindigen. Zie marijke444.reislogger.nl

In 2019 met pa een 28-daagse camperreis door Nieuw-Zeeland gemaakt: van Auckland naar Christchurch.

In 2022 in 25 dagen door Schotland: zie Marijke & Nico Endless Travel (MarijkeBeeke) | Polarsteps

Over mijn reis

Plannen:

Nico & ik vertrekken half november 2023 richting Andalusië via het oosten van Frankrijk. Om dan via Portugal en Noord Spanje weer huiswaarts te rijden. "Slow living and traveling" is ons motto,  want we hoeven niet meer te werken.

In april-mei 2024 reizen door Mongolië en Kazachstan: zie ook www.tfordworldtour.org

Bezochte landen

Ik heb 7 landen (3%) bezocht:

Australië, Duitsland, Indonesië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Thailand, Verenigde Arabische Emiraten.